torsdag 31 juli 2008

Kaka

Hipp hipp hurra, min flickvän har födelsedag idag. Det ska självklart firas, med kakor och sång! Ska ta med mig en kaka till kalaset, en sverigekaka, bakad av mig som trots det smakar väldigt bra. Vet inte hur vanlig den är i sverige, men det är så den kallas.

Eftersom hon är världens bästa flickvän så ska hon få present idag, har fått en present tidigare, men tycker nog hon är värd en till idag. Ska spela lite gitarr också, har övat massa på "en lycklig man" av Ulf Lundell, ska spela den på en kamrats bröllop i augusti, tänkte att jag skulle ha generalrepetion med publik idag. Alltid lite nervöst det där med att spela inför folk, nu är det inte så många och jag känner allihopa. Blir värre sen på bröllopet, har gjort det några gånger tidigare så det kommer gå bra denna gången också.

1 kommentar:

Johanna Lindgren sa...

Hur gick genrepet...? :)