måndag 14 september 2009

Antibiotikakurer

Förra veckan gick i sjukvårdens tecken, både jag och Rasmus var hos läkaren, ja eller veterinären för en av oss. Jag fick lite droppar och salva till ögonen, infektion var dommen. Rasmus han blev rakad på ryggen och nedsövd. Ganska groggy när han vaknade efter några timmar.

Vi var i Oslo såg mamma Mia, väldans bra! Såg den i london förra året, minst lika bra på norska. Vi passade på att gå runt lite i byn innan föreställningen, såg lite gamla spårvagnar och bussar på utställning, fina grejer.


Så denna helgen var vi i sverige, kräftskiva. Sång, snaps och kräfter var det som bjöds. Skoj och mycket trevligt.

Om någon med en gps har missat geocaching så vill jag tipsa om det, www.geocaching.com

3 kommentarer:

Grefven sa...

Hej kära vänner, tack för en trevlig lördag! Jag var lite hes på söndagen, undrar varför... Vodka vooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooodka vilja driiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiickaaaaaaa jag vill döööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööö i samovaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar!! Hälsa damen och HJÄRTLIGT välkomna åter! :-)

Anonym sa...

Varför måste man söva katter för att raka dem på ryggen?? /bimbo

Markus sa...

För att den absolut inte vill ha kala fläckar på ryggen.

Tomas! Tack för i helgen, var jäkligt skojigt, blir en bra tradition =)
Hela dan imorgon...