fredag 25 september 2009

Ett klipp

Dags för ett frisörbesök snart, håret börjar bli för långt. En lustig sak är att när vi är i Sverige så passar Stine på att klippa sig, det är inte så lustigt i sig, hon tjänar flera hundra på att det är billigare där. Men på grund av att priserna inte får skilja mellan herr och dam i Sverige blir det dyrare för mig där. Här hemma kan jag klippa mig hos en herrfrisör, det tar max tio minuter, fram med maskinen i nacke och på sidorna, lite med saxen upptill och tada, klart. 150 kronor. Perfekt. Senast klippte jag mig när vi var i Bergen. Stine satte sig började läsa tidningen, men hann inte många sidor. Fort gick det och efter en kontroll med händerna kunde jag konstatera att öronen, ja de satt kvar.



1 kommentar:

Unknown sa...

Men helt ärligt, vad ska du med öronen till, du lyssnar ju aldrig ändå!