måndag 4 augusti 2008

4,5 dagar till semester!

Nu är det mindre än 5 dagar till semestern, regnet öser ner utanför, men nästa vecka blir det fint, hoppas jag, ska bara vara hemma i några dagar, sen åker vi till gotland, har bokat hotell och bokat om hotell nu, två nätter ska vi vara där och jag som ibland inte tänker bokade två olika hotell, helt i onödan. Ringde imorse till hotellet på fårö:

- Hej, jag har en fråga om bed & breakfast
- Det är tyvärr fullbokat
- Jaha, så synd, hej då

Så gick samtalet, tänk om jag velat boka om några månader, har de alltid fullt tro...
Efter en stund så ringde telefonen och damen jag pratat med förklarade att hon inte tänkt på att fråga när det gällde. Så nu har det löst sig ändå. Bra bra.

1 kommentar:

Johanna Lindgren sa...

Trevlig att ses i söndags!
Så ni har bestämt er för två nätter på Fårö istället - blir nog bra. Dessutom skönt att slippa byta.
Tänkte att om du vill testspela innan själva bröllopet så kan du säkert gära det på fredagen (då är vi nog i krokarna och fixar), alt kan du och Daniel slå er ihop och gå dit och testa innan på lördagen.
Ses snart!
Johanna